Potęga WhatsApp dla biznesu
„Nie można poznać żadnej osoby bez uprzedniego poznania jej przez e-mail lub inną wiadomość”.
W to właśnie wielu z nas uwierzyło z biegiem czasu, w miarę jak staliśmy się coraz bardziej odłączeni od społeczeństwa. Może to wynikać z ilości czasu, jaki spędzamy na naszych urządzeniach mobilnych, a zatem brakuje nam interakcji międzyludzkich.
Mówimy nie tylko o wysyłaniu wiadomości tekstowych i wiadomości błyskawicznych do naszych przyjaciół lub rodziny, ale także o możliwości ich „poznania”. A my mówimy o poznaniu ich w zupełnie nowy sposób – przez WhatsApp.
Aby pokazać moc WhatsApp dla biznesu, przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia sklepu W-Commerce na platformie. Porozmawiamy o tym, jak to zrobić, ile to będzie Cię kosztować i co musisz zrobić.
Aby utworzyć sklep W-Commerce, musisz najpierw zainstalować wtyczkę W-Commerce w swojej witrynie. Następnie musisz utworzyć profil dla każdego klienta korzystającego z Twojego sklepu. Porozmawiamy o tym, jak to zrobić, a także o tym, jak połączyć osobę z jej historią czatów w WhatsApp.
Twoja witryna i sklep W-Commerce będą Twoim wirtualnym sklepem w WhatsApp.
I im częściej korzystasz z WhatsApp, tym większą sprzedaż osiągniesz.
Jak wiesz, W-Commerce ma funkcje podobne do CRM. Jednym z nich jest „informacja zwrotna od klientów”, która jest niesamowitą funkcją. Jest to jedna z najważniejszych i najczęściej używanych funkcji w każdej firmie.